should the nightlight be unable to fulfill it's duties...

Imorgon reser jag hemåt. Sedan tar ju resan sin lilla tid också, men å andra sidan ligger vi sex timmar före i tiden här i Kina, så jag kommer ändå fram tidigare än vad man skulle ha kunnat tro.

När jag kommer hem ska jag skrika ner några psykologer som försöker feldiagnostisera MIN vän VÄRLDENS bästa vän DE IDIOTERNA ASDAKÖDSQKÖLAD jag blir arg bara jag tänker på det. (Så arg att jag inte kan kommatera normalt, ber om ursäkt.)

Sedan ska jag äta chokladbollar. Träffa fina människor. Göra nördiga saker som jag älskar, typ universitetsböcker i naturvetenskap och annat nördigt.

och äta hjortronglass. det är gott.

3 kommentarer
Alexander

hjortronglassen. (L)

Sandra

Jag är i Stockholm imorgon till onsdag klockan sex. Jag sover antagligen utanför T-centralen, om inte annat. Mobil, vet inte. Du får höra av dig snabbt för jag blir inte så lätt att få tag på från och med imorgon. Prata med din Baby.

Sandra

skickar numret till mor mins mobil till din mail. får nog med den. hörs.