I've come to believe that we're living in a great void.



Den här bilden skrämmer ganska mycket livet ur mig.
MEN! Min halsduk! En kär gammal barndomsvän som jag har börjat använda igen. Visst är den alldeles fluffig och lila och underbar?

(Idag - vilket man inte ser på bilden för den är inte tagen idag, hohoho, så är jag läskig. Jag har världens konstigaste sminkning. Någonsin. Massa svart över hela ögonlocken och en massa rouge OCH DET HADE KUNNAT BLI SÅ SNYGGT men jag ser så störd ut. Och strax ska jag ut på stan och äta middag med mina föräldrar. Vi håller tummarna för att jag inte träffar någon jag känner, jag orkar inte tvätta bort den här skiten.)
2 kommentarer
Alexander

jag gillar bilden starkt.

imme

maddeminen! du gör den!! jag hör smacket från när hon drar isär sina läppar alltså.