je suis perdu dans un mond de crus



JAG KOM TVÅA!

I FOTOTÄVLINGEN JAG SKREV OM NÅGRA INLÄGG NER!

I Riksfinalen. Ett av fyra bidrag (etta, tvåa, tre samt ett hedersomnämnande). Förutom det skräddarsydda forskarbesöket till min klass, som jag redan har vunnit i och med att jag gick vidare regionalt, vinner jag nu ett studiebesök till Stockholm med vetenskapsanknytning.

Men framförallt får jag denna motivering:
"För en konstnärlig bild med hög fotografisk kvalitet med en tänkvärd och väl formulerad bildtext som illustrerar vikten av reflektion i forskningen."

Hög fotografisk kvalitet. Väl formulerad bildtext.
Jag tror att folk säger åt mig att jag är bra alldeles för sällan.

Se de andra vinnarna och deras motiveringar här.
5 kommentarer
Lisa

Grattis! :D

Anonym

duärså bra. grattis <3

pagliacci

gratz 8)

Vincent Vensan Vukovic

MAD CONGRATS N' RESPECT!

imme

det här är ju för grymt ulrika! GRATTIS!