mental toga



Helg, vänner, helg!
Länge sedan jag var så peppad inför ledighet från verkligheten. Kanske framförallt för att mina helger inte brukar vara det. Men som ett led i mitt inte-drabbas-av-allvarlig-bipolaritet-och-utbrändhet-till-följd-av-stress-och-prestationsångest-kampanj har jag beslutat för att på helgerna faktiskt TA LEDIGT! Hör och häpna. Inte plugga. (Kanske språk, möjligtvis. Språk kan man alltid plugga. Ehm. Hmm. Är osäker.) Inte jobba en massa med sådant jag är med och organisera, etcetera.
Men skriva romaner. Dricka te. Göra sådant där som kallas... spontana saker?

Blir spännande projekt. Återkommer för att se om det lyckas.

Nu ska jag undersöka dagens teinköp. Har köpt Läslust (earl grey, lime, vanilj. Ska nog sparas till i veckan då studerandemanin sätter igång) och Hallon/ros-te, ett utmärkt te jag brukade dricka hos Bea förut. Smakar hallon och lycka.

ADJÖ SMÅ FINA SAKER IDAG ÄR JAG GLAD DET BORDE NI OCKSÅ VARA VÄRLDEN BORDE VARA MER
I
VERSALER!
2 kommentarer
Sara

Lite inspiration från mig månntro? Låter i alla fall som en utmärkt idé! Läslust låter gott.. :)

alexander

den där reklamen är klockren. även den med giraffen, helt spårade.