Snörvelkörvel

Jag kom förresten heme igår med 38 graders feber, en hosta som skar genom hela mitt bröst och så ont i halsen att jag knappt kunde andas.

Idag är det bättre, men inte jättemycket. Ändå vaknar jag efter sju timmars sömn, otålig att få gå upp eftersom det finns så mycket roligt att göra.

Vadan detta? Tja, vi gör en lista. (jag är väldigt inne på listor these days.)

- en novell jag skriver om en pojke och en blå bok
- min fantastiska för-tillfället-spotify-spellista (PollyAnna never got laid.)
- boken jag läser (Jag ska ta dig dit av Joyce Carol Oates, en bok som ungefär handlar om mig när jag är störd vilket är ganska fascinerande.)
- att det är så gott med frukost.

Hata mig inte för denna äckliga optimism. Jag vet inte om ni har märkt det, men det är ganska sällan jag vaknar och är genuint glad.

Hurra!
0 kommentarer