Hösten

Åh!
Hösten börjar arta sig och det verkar som att det kan bli riktigt bra. Ett jobb på 10% (som samordnare för Mötesplatsen i Uppsala, ett projekt för att skapa kontaktyta mellan ungdomar och kommunpolitiker som jag kommer att skriva mer om i framtiden), mitt skrivande givetvis och nu också några roliga kurser jag har tackat ja till.

Universitetskurserna blir en distanskurs i webdesign, en arabisk grundkurs och en introduktionskurs i ryska. (Ryskkursen går väl egentligen mest igenom det jag redan kan, antar jag. Men behöver den för att kunna läsa vidare ryska sen.)

Sedan är jag ju hela tiden jag, så i höst kommer jag få vara noga, noga, noga med att känna efter att det inte blir för mycket. Att inte pressa mig själv för mycket. Att lyssna på mina egna signaler om att jag inte orkar, och så vidare.
Men just nu känns det bara jätteroligt!

2 kommentarer
Hanna Johansson

Har inte läst din blogg på länge. Gjorde det nu. Du är fin!

Kristina

Bra att det känns roligt. Det blir nog kanon ska du se! :) Vore kul att ses nåt. Jag åker till folkhögskola på söndag, kommer komma hem på helger å så..om du kan innan söndag kan du väl höra av dig! hade