Hemkomstpresenter

Åh!

Kom hem efter lång och slitig dag till en pojkvän som gav mig ett paket. I det fanns en sådan där väckningslampa, som ska väcka en till dagsljus!
Jag har pratat om det länge; priserna har sjunkit rejält de senaste åren på sådana där. Och jag vet just hur otroligt mycket bättre jag mår av att vakna till naturligt dagsljus, så vi hoppas att den här blir ett bra substitut för det här uppe i norr.

Nu är en kväll av lyx, efter att ha skolat mellan 9-17. Mörk choklad, nya lampan tänd, och läsa recept på internet. Jag har en särskild fäbless, ganska intensiv, för allt som har med mat att göra.

Det här börjar för övrigt att bli allt mer som en vanlig blogg. med den alldagliga vardagslunkande tråkighet som hör till det. Jag tror att det är ett sunt tecken. Väldigt sunt. Det borde ändå antyda att mitt liv har mer av den vardagslunkande tråkighet som borde höra till.

... mycket mer än förut i alla fall. Antar jag.

helt slut helt slut helt slut.

klart slut, till och med.
0 kommentarer