Hjärnsurr



Det jag hörde om öronpropparna var att man kunde koppla in dem till olika styrkor på ljud, hur hög decibel man ville blockera bort. Min dröm var perfekt passform, jag får aldrig i öronproppen tillräckligt bra i höger öra. Sedan hörde jag att de bara blocekrar 25 dB max, så jag får väl fundera när jag blivit superrik hur jag ska göra med allt.

För övrigt fick jag tillbaka min tenta och jag fick 73,5 av 90. Det är 82%. Så bra har jag aldrig skrivit på något hittills på läkarprogrammet, så det var ju rätt underbart.

Annat som rör sig i huvudet mycket är när man ska hinna träna så mycket osm man vill, och en viss uttråkning. Jag har svårt att vilja pusha mig särskilt mycket den här kursen. Vi går 8-16 nästan varje dag och det tar liksom emot att göra en massa mer utöver det. Mest vill jag ha lite fritid, för en gångs skull. Åker hem och hänger med min familj.

Min bebis har två tänder och väger nästan tio kilo. I vikt och huvudomfång får hon inte plats på någon av BVC:s standarkurvor, hon har fått en egen kurva. Det är kvalitet på decemberflickor, det är vad jag alltid har sagt.
0 kommentarer