Silikonsömn

Nu sitter jag och pluggar till tolv för att kunna ta en ledig dag imorgon och på många sätt är det märkligt fantastiskt, magiskt och man är underbart lätt yr i huvudet för att man har varit i immunologi-dimman så länge.

Egentligen är det väl inte ett så himla intensivt avsnitt, ens, det är bara jag som inte har kunnat låta bli att driva runt med man och bebis lite mer än vad jag borde.

Men det är ju det här jag älskar. Hetsplugg.
Man känner sig som om man lever precis på gränsen, litegrann, fast det kanske mest är en känsla. Finns väl mer wild&crazy och livsförnekande grejer man kan göra en lördagskväll, gissar jag.

Förresten ska jag börja skriva för Medicinska studentkårens tidning. Jag ville så gärna, så gärna, så gärna, så jag är så glad att det ska bli så.
0 kommentarer