Söndagssången

 
För mig är det något särskilt med bra liveframträdanden. Jag älskar liksom alla som kan sätta en låt på riktigt och inte bara i studioversioner (kolla ett liveframträdande med Taylor Swift och ni förstår vad jag menar med folk som inte riktigt sjunger bra live. engagemang och danssteg har hon dock så det räcker och blir över).
Och Marina sätter låtar live som ingen annan jag vet just nu. Ger mig gåshud och leenden så att det aldrig tar slut. Därför blir det här klippet repeatlåten under min söndag.
 
Nu ska jag kasta mig över pannkakor och ungar som ska matas och därefter en bok som ska redigeras. klart slut.
1 kommentar
hanna, förbanna

sv: ja! Men den gick bra att öppna utan att förstöra om man öppnade på baksidan och var lite försiktig! Chokladen inuti var också fin med mönster och så!