Något nytt

 
 
Hej mina vänner. Livet rusar. Dagarna räknas ner. Jag skriver saker. Jag skriver om. Jag träffar patienter och njuter av deras berättelser. Jag hör så sorgliga saker att det vrider sig i hjärtat. Jag överraskas dagligen över hur mycket skratt det kan finnas mitt i sorg. Jag lär mig och lär om hela tiden. Och förstår att det är så det här yrket kommer att vara. En magnifik resa och jag är helt priveligierad som få vara med på den.
 
Mitt i detta rusande-rus kikade jag bara in här för att säga en sak:
jag har en facebooksida nu som jag tycker att alla ni som gillar vad jag skriver borde gå in och följa. Givet att ni har Facebook givetvis. Allt jag skriver kommer upp här på bloggen också i någon form men ibland dröjer det längre här. Och framförallt uppskattar jag Facebooksidan så mycket för det blir mer av en tvåvägskommunikation, mer att de som läser märks av på något vis och det älskar jag. Att få en reaktion på sina ord är något av det häftigaste jag vet.
 
Klicka på länken där uppe eller memorera adressen http://www.facebook.com/unettelblad så ses vi där också om ni vill.
Nu ska jag rusa ut i våren. Och pediatrikstudierna. Och mina egna ungars lena hår under fingertopparna. kyssar&kärlek på er allihopa.
 
 
0 kommentarer