best of times worst of times

Här händer livet i en rasande fart, här far graviditeten iväg i känslostormar blandade med total harmoni.
Ganska mycket bra saker händer dock, i lika rasande fart som allt de andra.
 
Ni får en punktlista:
 
- jag klarade tentan, eller ja munta var det ju. Den gick faktiskt rätt chockerande bra, jag svarade inte direkt fel på någonting. Årets drygaste uttalande kan det ha varit, men om vi säger såhär: min lysande tystnad i den här bloggen under våren har stått för någonting. Det har varit en väldigt, väldigt slitig vår rent arbetsbelastningsmässigt, på många vis - en pojke som inte sovit, en mage som besvärat, och så vidare. Så det var inte direkt så att jag gick till tentan och kände att jag hade världens guldläge för att briljera, så att säga.
 
- jag fick ta över ett träningskort superbilligt, vilket betyder att jag nu planerar att köra Indoor Walking rakt in i första värkarna, typ. Eller åtminstone till v 34 eller nåt. Än så länge är det helt fantastiskt, gymmet är semester deluxe. Man byter inga blöjor, inga personer börjar slåss med varandra och man kan basta! dock besviken på att jag ännu inte haft den största magen i träningssalen. Kulmagade gubbar har vunnit den tävlingen, de ser ut att vara i vecka 45 allraminst och jag har inte kunnat slå det.
 
- skriver krönikor för Folkbladet igen. Nuförtiden måste man ju ha prenumeration eller pluskonto och skit för att komma åt dem på nätet, men har ni det kan ni läsa första HÄR.
 
- jag har passerat 30 veckor. För statistikfanet kan jag meddela att det är 75% av beräknad graviditetslängd.
 
- Om eftermiddagarna hänger jag tillsammans med det här:
 
 
Bra grejer, end of story.
 
 
0 kommentarer