apans huvud flög.


(Bild: Jag och Anina fotade. Sedan ville hon skära sig!!!!!! ... nej, det är nagellack. Det står claustrophobia på spegeln. med läppstift.)

Jag hade tänkt blogga medan Anina tog bort sminket, tänkte skriva en massa fina poetiska saker men nu kom hon tillbaka. Det är i och för sig väldigt mysigt.

Konstateras kan att hon är väldigt magisk. Det har jag väl i och för sig konstaterat redan tidigare. Svåranalyserad, vilket bara gör mig mer fascinerad.

Bussresan var sömn, vilket var väldigt trevligt. Jag har upptäckt att jag åker gratis till Västerås, vilket är ännu trevligare.
Jag har köpt en Nirvana-mössa och mysiga handskar utan fingrar (har de något namn?) med korsettsnörning och rosett och siden och vita band och muuu.

Jag mår alltid så bra av att resa till platser, även om de inte ligger långt bort.

Jag har skapat en massa planer som cirkulerar i huvudet. Romaner träning och L.-tankar, även om man kan tvivla på att det blir av. Rent geografiskt är det dock en bra möjlighet.

Kommentera, var söta, jag kommer hem på söndag men lär blogga mer eftersom jag är som jag är.

SIRI! jag firar antagligen nyår med dig.
5 kommentarer