306



Jag försökte ta en outfitbild. Men jag ville ju att den skulle vara snygg. Också. Som man alltid vill. Att jag skulle komma till min rätt på den, helst snyggare än i verkligheten. Och så snygg, som bild betraktat. Men man vill ju gärna se kläderna.
Så den här bilden får bli beviset på att eh, kompromisser är aldrig bra. Men helt okej. Och klänningen! Den är så fin. Den var Marianas men jag har fått låna den på obestämd tid av henne. Och hatten. Från Myrornas. 30 kr. En av mina favorithattar.

Ska kanske tvinga Mariana att fota fint, sen. Hon är duktig på det.

Nu: sex and the city-afton. Adjö!
7 kommentarer
Anonym

Du är inte snygg. Du är inte vacker. Du är FUL.

izme

Person Anonym här ovanför kan gå och peta sig dit solen inte skiner.

För att person Anonym har så fel.

Sandra

Jag älskar anonym. Blir alltid lika lycklig över att bevisas att jag inte är den största fittan med minst liv, liksom.



Den där klänningen tror jag hon hade när jag träffade henne i Stockholm för första gången. 12:e juni 2007 om jag inte tar fel, för det var då vi träffade Tokio Hotel. Oh the memories. Fast hon hade inget skärp och det tycker jag inte du ska ha heller. Oh well.

Alexander

Håller med izme.

Mariana

"Person Anonym här ovanför kan gå och peta sig dit solen inte skiner." HAHHAHAHAHA. Ovanstående kommentar fick mig att börja asgarva, är det så man säger "fuck you" på finska? :P (Åh, jag är ju en sådan storslagen komiker...)



By the way kan jag upplysa er om att det inte var den klänningen jag hade den tolfte juni tvåtusensju, även om jag erkänner att alla mina klänningar ser likadana ut eftersom alla är svarta och allt man ser är... svart. Klänningen jag hade Dagen D tvåtusensju var köpt på H&M och inte alls lika vacker som den här ovanför. Ovanför är spetsig och fin, vilket man kan skåda på Ulrikas knä. Ulika är överhuvudtaget mycket snyggare i den än jag någonsin var. Dessutom analyserade Ulrika och jag fram idag att mina bröst antagligen inte skulle få plats i klänningen längre. Vilket är sorgligt. Jag tycker fortfarande... mwih. Att den är fin.



Till Anonym måste jag bara säga att jag håller helhjärtat med! Fulare människa har jag då aldrig skådat! Men jag målade naglarna på henne så nu är hon i alla fall något mer tilltalande! Hon har vackra nagelband! Det har inte du, arschgesicht. (Nimm' das nicht persönlich...)

Gab

En sådan där klänning har jag också! Den är min allra finaste. Din värld av tidningar verkar väldigt spännande, en sådan vill jag också ha.

Melinda

Skitsnygg bild ju! Du ser bra ut på den. Anonymisen kan gå och spegla sig en stund.