aowaoaoaoa

... det var ju det här med disciplin. Jag är lite för av och på, med många saker, för svartvit. Älska/hata, känna/stänga av alla känslor, få saker gjort/ligga hela dagen och stirra i taket. (Nåväl, det har jag inte gjort, jag har lagat matlådor, sovit lite, skickat viktiga mail). Sov dåligt och blev tvungen att omprioritera sådant som uppstigningstider och sätta-igång-med-skrivandet-tider på grund av vila som krävdes, och sedan matlagning som krävdes, och nu är jag frustrerad för att hela planen är ruckad och har därför svårt att inse att när klockan är drygt tolv är dagen inte slut, allt är inte över, och det är fullt möjligt att dra till Medicinska Biblioteket (där jag sitter i tomma lokaler och fixar sluttampen av bokhelvetet) nu och stanna där ända till 22 om jag så skulle vilja. Stanna där till 16, och jag har fortfarande fått fyra timmars arbete gjort jämfört med inget arbete gjort, vilken är en skillnad.

så upp
ur
stolen
dumma
Ulrika-rumpa

och få lite skit gjort.

Så. Nu. Hejdå.
0 kommentarer