When it's freezing cold, feel the warmth between my toes

 
Lyssnar massor på australiensiska hiphoptrion Bliss n Eso just nu. Driver runt i för stora jeans, dricker några koppar kaffe för mycket och lever tonårsliv med mackor till middag medan familjen är i väg.
Det som förstår tonårsillusionen är väl att jag läser andningsfysiologi medan jag halvdansar till de där låtarna och dricker det där kaffet, Och att jag ska gå med anestesijouren ikväll. Och att jag tar pauser för att pumpa bröstmjölk som jag fryser in.
Men jag lovar, utöver det är jag synnerligen ovälartad, ett riktigt bad kid.
 
Det enda jag ville saga är att jag tycker texterna i Bliss n Esos låtar är utmärkta. Jag har alltid varit svag för eleganta rim.
 
Och "Addicted" är min bästa göra-plankanlåt. Plankan ligger sist i mitt träningspass, så när man trillar ihop efter att ha pressat sig att göra den ytterligare lite längre och hör I'm addicted to this universal feeling called life känns ju allt bara fantastiskt.
 
 
0 kommentarer