Design

Hörrni!
Jag fick en kommentar med synpunkter på det nya utseendet på bloggen. Kom då på att jag glömt att fråga vad ni tycker om det? Det är en färdig design från blogg.se som man fick chans att testa gratis i en månad (de har ju olika betaldesigner om man vill göra sin blogg lite tjusigare). Jag tjänar något slags poäng när folk klickar in på bloggen, som jag sedan kan växla mot en betaldesign, så vill jag fortsätta ha det såhär när den månaden är slut kan jag spendera mina små bloggpoäng på det. Är själv väldigt ambivalent, jag har tänkt skaffa mig något snyggare utseende (har man bloggpoäng att göra av med så har man), men vet inte om detta är grejen.
 
Så synpunkter, ja tack.
 
Nu ska jag sova med världshistoriens kanske hungrigaste bebis.
Efter att jag tillfredsställt mina glupande behov som kanske världshistoriens hungrigaste mamma.
(Jag anar ett samband mellan de två).
 
en liten uppdatering: ehm, det verkar som jag råkade skaffa en annan design när jag bara "tjuvkikade" på vilka man kan få? men den här var ju väldigt stilren och praktisk tycker jag, vad tycker ni? Med vänliga hälsningar inte jordens mest tekniska person.
 
uppdatering två: jag har alltså cirka en miljon sådana där poäng kvar, så tyck fortfarande gärna till om det borde se ut på något annat sätt. Jag saknar estetiskt/designmässigt sinne, och intresse för det. fullständigt. Det är mystiskt och mytiskt för mig.
0 kommentarer