i am your sugar, i am your cream, i am your anti-american dream!

En anonym kommentar ifrågasatte min skönhet. Eller snarare, kom med ett direkt påstående om att jag inte bara saknade skönhet, utan skulle vara direkt FUL.

Jag är väldigt oförstående, men jag tror att det måste handla om att jag inte riktigt har visat min sanna potential, här i bloggen, av rädsla för att göra folk avundsjuka.
Men nu är det slut med det, mina vänner! Ingen falsk blygsamhet här, inte! SÅHÄR vacker är jag egentligen:





Mmm. Gissar att Mikas ringer endera dagen, tror ni inte?
7 kommentarer
C

Helt rätt, om du döljer ögonen kan man tro att de egentligen är bruna och fulländade.

Mariana

Mariana Johansson är stolt fotograf, copyrajt och skit på första och sista bilden. Ummmmh, vem faller inte för de fladdrande ögonlocken?



(erse letzte på tyska, jag är bäääääääääääääääääääst.)

N

jag älskar din självdistans. älskar

ksel

Åh, vilken fin klänning.

Hannah

Hahaha! Hade inte läst det här inlägget innan, men vill bara säga att det äger. Håller med N.



Tycker för övrigt att du är lite lik Noel Fielding, och från mig är det en grym komplimang.

Madde

Du är dock en sexbomb. Jag kommer lite varje gång jag ser dig.

Jonatan

Yay, Emilie Autumn!