You suck let's fuck - the uncut version.



Minns ni den här låten som jag skrev?
Har alltid tänkt mig den lite hurtig, överdriven och teatralisk. Så idag när jag hade tråkigt spelade jag in den med hjälp av mig själv, en kamera och ett kamerastativ. Resultatet ser ni ovan.

Och eh, nej, jag glömde inte texten mitt i. Ville bara verka allvarlig inför det sorgliga sticket.
Kommentera nu och överrös mig med anonyma hatkommentarer och anonyma ELLER oanonyma beundrarbrev.

honey you're the weight the anorectics refuse to gain
honey you're all pop songs' overuse of a good refrain
yeah, you're the umbrella I never have when it starts to rain
and it makes me going madly deeply sheepishly insane

honey you're the vicious look in a serial killer's eyes
honey you're the best friend who refuses to give advice
you're Adam and Eve eating apples and getting thrown out of paradise
but still you're mainly, oh so painly, unbeliavabley nice

oh you're totally nazi
big fan of stasi
you're kind of like child abuse

but still you're so funny
so come on oh honey
let me be the one for you to amuse

cause well you may be like all bad things there've ever been in this world
but I have all bad qualities there have ever been in a girl!
I talk too much, I laugh too loud, I seem over-all disturbed
so let's get our acts together babe, 'cause together we'll be the worst!
4 kommentarer
Sandra

AHHAHAHAHAHAH DU ÄR SÅ CHARMIG <3<33<3<3<3 Speciellt när du börjar dansa och barapapa :'''') det roligaste är egentligen efteråt, när "videos som liknar den här"-funktionen kommer upp och har extremt ocensurerat material, bland annat ett par gigantiska bröst x) texten är briljant. jag önskar jag hade ork och lust och, jag vet inte, mycket nog att säga för att skriva en låt.

French Kisses

tack söta du! ;) Sånt muntrar alltid upp. Låten och texten är brilljant! Videon likaså! Puss gullunge!

Hannah

Aaaah, du är så söt! Älskar förresten din röst och försökte komma på någon fawtsy jämförelse, men det enda jag kom på var "som en glad Antony Hegarty slash Kate Bush". Jag gillar den, i alla fall. ^^

Melinda

Okej, du är crazy ;D